1. cvičák

02.08.2009 00:00

Dojeli jsme do Hradce Králové , a hledaly jsme v Malšovicích Kynologické cvičiště...Našli jsme ho ;) Byly jsme tam kolem 8:45 a šli jsme tam ;) S náma tam přišel nějaký pán se Šeltiema... Tak jsem Fanču pustila na volno , hned se vrhla na Sheltie , začala si s nima hrát , tenkrát , tam ještě nikdo nebyl , pak tam začali přicházet lidi s různýma pejskama ... Velkýma či mini psíkama , s chlupatýma či s krátkosrstýma , prostě stručně řečeno , psi všech druhů... Fanča se s každým kamarádila , sotva jsem jí stačila sledovat , jak běhala po celém areálu...Mají to tam krásně ve stínu , a oplocené , takže se nemohlo stát že by nějaký pes utekl...Fanča tam měla hodně moc kamarádů , byli tam asi 4 hovíci z toho jeden z nich byla Fany ;) Asi do 9:35 si mohli psi hrát, pak jsme si je měli dát na vodítka , tak jsem si jí dala , a šla jsem se zařadit do řady těch , kteří tam jsou poprvé... Tak tam ten pán něco povídal o tom jak se má držet vodítko že jenom pravou rukou levá ruka že je prý na pochvaly atd atd... Pak jsem šli konečně cvičit , nepamatuju si co poprvé , ale myslím si že na poprvé Sedni , pak K noze , pak Lehni , a pak přivolání , ale ať nepředbíhám... Sedni , no paráda , akorát trošku dopilovat aby to bylo na první povel , ale jinak super, Lehni fakt krásně, K noze, ale jo dobrý... Zkoušeli jsme V pravo vbok a Levo vbok , pak zastavit , pak čelem vzad , pak jakoby otočku , já už si nepamatuju , jak se tomu říkalo ,já to nějak nepochopila , pak už trochu , ale potřebujeme to doma trénovat takže O.K ,a pak jsme šli cvičit Ke mě... Úplná paráda , bralo se to po 1 psovi, vedle Fanči seděl nějaký bígl , ale ten jí tak bulikoval , to bylo hrozný...Když na nás došla řada tak jsme šly , a pustila jsem Fanču , a dala jí povel Volno, ovšem Fančulka se držela u mě , tak mě pan cvičitel řekl , ať já jdu dál jako k tý řadě , a ať si jí přivolám... Tak jsem šla , sedla jsem si na bobek , roztáhla jsem ruce , a křikla jsem ´´ Fany Ke mě´´ a ona přiběhla ... Pak jsme to zase všechno opakovali , pak jsme zase pustili zvěř na volno , proběhli se, a my , jsme jely domů... PS: Bylo to tam krásný , moc se těším na příští neděli :)