1. výstava

30.05.2009 00:00

Dneska přibližně kolem půl osmé jsme vyrazili na naši 1. výstavu, která se konala v Hradci Králové (Stříbrný rybník). Když jsme dojeli, Fanča nejdřív bláznila, ale pak se uklidnila a v klidu šla... Zašli jsme do bufetu a já jsem si dala čaj, a mamka kafe a ještě jsme si dali obě párek v rohlíku. Fanča se s každým psem kamarádila...  Pak jsme se šli podívat ke kruhu, kde jsem měla já s Fančou běhat... Dostala jsem číslo 238...Fanča byla třída mladých a byla v tý třídě jediná... Hovíci šli až jako 6... Když začali chodit Lanseři, byla to doba... Viděli jsme Agility a koupili jsme Fanče hračku, chobotnici, dostali jsme ještě plnou tašku pamlsků... Viděli jsme i Canisterapii... Bylo to tam krásný... Čekali jsme a čekali... Když jsme nastupovaly (já s Fany) do kruhu, byla jsem nervózní... Nejdřív se mě ptal rozhodčí, jestli nekouše, když měla ukazovat zuby a já řekla: nekouše, jenom líže... Ten rozhodčí měl pejskovatou kravatu... :o) Pak jsme tam běhaly kolečka a zkoušeli jestli vidí, slyší apod... Moc jí chválil, vyčítal jí jen uši... Dostala VD 1 a diplom... Jsem moc ráda...

Foto na: ZDE.