2. cvičák

09.08.2009 00:00

Takže jsme přijely z cvičáku , ne teď, ještě před obědem Tak Vám napíšu jaký to bylo... Dojely jsme tam kolem 8:50 šly jsme tam , pustily jsme Fanču , ona si hrála , pak když tam bylo víc psů začala na nějaký štěkat tak jsme ji daly na vodítko , a pak už se šlo cvičit... Tak jo , až se ten pán vypovídal , měl docela dost zajímavý povídání , tak jsme šli cvičit ...Úplně fajn... Cvičili jsme Sedni , Lehni , K noze , Obraty ( jako u nohy čelem vzad atd) Ke mě ( přivolání) a pak jsme šli na kladinu No , já s Fany jsem šla na řadu jako první , tak Fanča tam vůbec nechtěla , nejdřív seskočila, z dost velký vejšky , a pak už to přešla... Pak jsme jí zase pustili a hezky si hrála ... Doma jsme si udělaly z lavičky a dvouch prken kladinu , a tak jí trénujeme ,a můžu Vás říct , že Fančulka je hrozně moc učenlivá a šikovná Už se mooc těším na příští cvičák...PS: Já jsem na cvičáku skoro u všech hovíků známá , přes stránky :D:D