3. cvičák

16.08.2009 00:00

Takže dneska jsme zase byli na cvičáku , tentokrát tam s náma jel i taťka... Tak jsme tam přijeli bylo tam několik psů kteří tam předtím nebyli , tak když už bylo otevřeno tak jsme šli , Fanču jsme měli radši na vodítko , a tak se s každým očuchala , vrtěla chvostem... Je tam taková Bíglice Ebie a ta Fanču naschvál provokuje! Fanča si jí tak objala kolem krku:D Pak tam byl takový vlčák (fena) a nějaký voříšek , a ten vlčák skočil nějak hrubě na toho voříška až ho povalil , a on ten voříšek začal brečet to úplně dřelo do uší ... Nemohl chodit na packu , ale pak se to zlepšilo a už běhal , a lidi mu říkali : Tak co už je to dobrý ty herečko? ...Tak jako Fančulka byla hodná :D Pak jsme šli cvičit.. Bylo to super zase Sedni, Lehni ,Vstáááň , K noze+ obraty levo protichodem, pak přivolání , to Fančulák u mě stála a nehla se a koukala že jsem jí odepla , tak jsem pak poodešla dál , tak Fanča šla nejdřív k mamce a taťkovi , pak si to namířila k pejskům, tak si hrála ( jako úplně v pohodě) a pak asi na třetí zavolání přišla , pak odložení ( jenom mini ) jako super fakt ( akorát já samozřejmě jsem jí obešla druhou stranou ale to nic) pak skákání jenom přes 2 dřeva , tak dobrý , pak Á-čko , fakt výborný , pak kladina , bylo vidět že jsme se to učily přešla to skvěle... No a pak si ještě hrála... Fakt supeer... Těším se na příští neděli :)