5. cvičák

06.09.2009 00:00

Když jsme přijeli, tak já nestačila koukat, po všech těch novejch psech... Neskutečný, kolik jich tam bylo novejche !! Tak jsme šli a Fanču jsme dali asi na 10-ti metrové vodítko, tak si běhala, hrála si i s Ebíííínou xD... Bylo tam hodně krásných pejsků, ale nejkrásnější byli hovíci...Tak si psiska hráli a pak se šlo cvičit, měli jsme nějakou cvičitelku, kterou jsem tam ještě neviděla...Tak tedy chození u nohy různý obraty to levo protichodem atd, sedni, lehni, vstáááň... Pak přivolání (nejdřív jsme tam šli 3... Mastif (nevím přesně) my a hasky...Když jsem Fanču vypustila a řekla VOLNO! tak se Fanča rozběhla za haskym skočila na něj povalila ho, on nečekal ani sekundu vstal a plác Fanču až jí taky povalil ... Tak si dávali navzájem pohlavky běhali předbíhali se pohlavkovali, povalovali se, běhali, prostě to byla krásná podívaná na tu krásnou hru... Když jsem alena Fany křikla Fanýýý ke mně!! Tak krásně přiběhla, tak sem pochvalama samozřejmě nešetřila... Pak jsme je pustili na volno všechny... Mazééééc xD Fanča běžela za skupinkou nováčků chodila vedle kladiny zatímco pes šel po kladině :D A prostě tam si s nima hrála ale když jsem křikla Fanýýýý ke mně!! tak prokličkovala mezi psama a běžela ke mně, pochvalama se opět nešetřilo... Pak jsme šli na skákání a na Á-čko , skákání jsme si daly přes 4 prkna krásně to přeskočila , na Á-čko jsme šly hned poté Áčko náádherně přešla...Pak jsme šli na odložení , hehehehehe xD Fanýý co to bylo co to děláš kde máš bejt ?!! To tam slyšíval ode mě skoro každou sekundu každý:D:D Fanču mooc bavilo mě trestat a běhat ke mě nebo se plížit ale celkem fajn...Pak klády malé i velké, fáákt super přes malou i přes velkou fajn...Celej cvičák se moc vydařil těším se na další ;)

PS: Nevím přesně v jakém pořadí ty cviky byly tak mi to promiňte...