Knížecí rybník

14.05.2011 18:14

Opět jsme se vydali do krásného prostředí jížních čech, respektive k Táboru, lépe řečeno do Knížecího rybníka. Vyrazili jsme brzy ráno a dojeli jsme tam cca o půl deváte?? (asi tak)...šli jsme se projít a potom jsem s Fančou zkoušela výstavní postoj v kruhu. Mimo jiné jsem tam potkala i Enricca Gold Premio, ze stejné ch.s.,ale přesto nepříbuzného:DD

V naší třídě bylo hodně fenek, a my jsme šly až v poslední třetí skupině...co se dá dělat, čekání bylo hrozný, přiznávám, ale nějak jsem to zvládla a aspoň jsem se mohla kouknout, jak ten rozhodčí hodnotí a na co se nejvíc zaměřuju. Když jsme konečně přišly na řadu já s Fany, tak už jsem byla  poměrně dost napjatá. No, vrátíme se ještě do minulosti. Ještě jsem si tam koupila tři magnetky samozřejmě s hovíkama a tak různé jsem se s Fany procházela,což bylo moc fajn. Ale dál...

Nejdřív jsme běhali 2 kolečka a potom jsem vsedě na zemi čekala, až na nás přijde řada. Pan rozhodčí byl vcelku příjemný, až na to, že jsem mu nerozumněla ani slovo, ale naštěstí tam byla překladatelka. No, i když jsme dostaly známku VD, posudek máme hezký, napíšu sem všechno, co přečtu;) Co nepřečtu, dám do červených závorek.

2 a třičtvrtě stará, středně velká, středně silná plavá fena. Silná hlava, (něco) nůžkový chrup, ucho nasazené vysoko, ale nesené dozadu, úhlení v postojí (?? ale myslím, že to bylo dobrý, pokud se nepletu :-D) v pohybu zepředu ( nevím přesně, co) ,vzadu úzší, harmonický pohyb v kruhu, srst je velmi krásné délky a struktury, stř. plavá se zesvětlením. Krásný pigment až na nosní houbu. Ocas (zase nepřečtu)  občas nesen zatočen. Přátelská a klidná povaha.

 

No, tak je Fan Velmi Dobrá, tak je prostě velmi dobrá, zní to hezky:-DD No, za týden jedeme do Litoměřic (ok, od zítřka za týden), tak třeba bude Výborná :D

Byl to velmi hezký den, moc se mi tam líbilo :))