Nové novinky

18.08.2010 20:31

Divný nadpis , že :D Ale jaké mohou novinky být , než nové , co ? :D

No ,ale teď vám je řeknu , aby jsme se tu nějak zvlášť nezdržovali u toho ,jaké mají a nemají být novinky :D

Takže první novinka ... už cvičíme do Mladé Boleslavi , už se tam moc těším , ale jsem taky velmi zvědavá , jak dopadneme apod :-)

Druhá novinka je , že Fanynka našla zálibu v aportování dřevěné činky . Jednou ( :D :D :D ) mi předsedla ( potlesk :D:D:D) ,takže jsem z ní měla velikou radost ;)

Třetí a zároveň poslední novinka tohoto dne , je , že se už zase těším na cvičák ( ale to já se těším pořád ) :D:D , takže to není nějaká změna ,takže nevím , proč to píšu do novinek .hmmm ?? Aby jsem měla delší a zajímavější článek ? Nejspíš . 

 

Ale ... když nad tím tak přemýšlím , tak to vlastně ještě úplně poslední novinka není ,ale vlastně je . Chtěla jsem Vám říct ,že  chodíme na dlouhý procházky ,ale todle už je opravdu jenom zbytečné naplňování obsahu článku :D:D No ,ale co :D:D No jo , novinka to není , na dlouhé procházky chodíme furt, takže fáákt , opravdu fakt nevím , proč to sem píšu , ale to už je jedno , teď jsem se nějak rozepsala, tak možná napíšu ještě delší článek , než je tento :D:D

 

Teď jsem začala s Fančou na dvoře běhat takové mini agility :D No prostě skočky , kladina , slalom a to je asi všecko ,ale někdy tam  " naflákám" tolik překážek , že to ani není možný :D Jsou tam spíš ty skočky , někdy nízké někdy o něco  výše postavené . Všechny překážky jsou originální výrobek .Překážky jsou z košťat a židlí , slalom je z keříků ( :D ) , kladina je z lavičky a takových podlážek :D:D Noo ,tak to vidíte ;)