Štěkání, aport

14.10.2009 00:00

Plánujeme před bonitací složit zkoušku ZOP ... I když tam tyto povely nejsou( aspoň myslím) učíme se štěkat na povel a aportovat , větší úspěchy nám zatím přineslo štěkání Fanča už mi jednou malinko vyštěkla! Na ní neplatí to že se uváže a láká se piškotem to stojí a kouká jak modelka :D Na ní musím jinak a to takle: Když začne štěkat tak okamžitě řeknu povel : ŠTĚKEJ ! A když vyštěkne nebo jenom tak rafne tak jí moc pochválím a to nám zatím jde jak už jsem říkala jednou mi už vyštěkla ... Aport nepřináší nějaké extra výsledky ale nějaké přece jen ...Na piškot ten aport přinese ale ten piškot nesmí vidět musí se k ní ´´ propašovat´´... Tak to přinese nepouští ho nic to je fakt fajn takže si myslím že by to mohlo vyjít :-)A co si o tom myslí Fanča?

Takže všem psům co musí poslouchat páníky tento článek daruju... Já s těch povelů snad pojdu :D Nejde jeden den ty povely vynechat? Nejde samozřejmě jak jinak , jenom abych já neměla klid:D Chuděra jsem , a chudáci všichni pejsci co musí poslouchat páníky , ale piškotky za to stojí, to zase joo :D No ale k věci ... Štěkej by mě snad bavilo , ovšem neřikám štěk dokud fakt neštěknu , tak tudle debatu odložíme ( jé odložení jak hnusící se mi to povel , ale zvládám ho) aport jojo to jo na tom si panička mákne:D Tak ahoj...