Svod mladých

04.04.2009 00:00

Dnes jsme byli na svodě mladých, jeli jsme až Štěpánova...  Když jsme přijeli bylo před 8...  Zapsali nás, Fanča dostala nějaký pamlsky, malej pytlíček granulek a šampon... Pak jsme si šli sednout a Fanča se hnedka kamarádila s pejskama... Pak jsem šla s Fančou vyzkoušet chodit v kruhu a všechno možný... mno ... a dostali jsme číslo 15... Měla jsem ho nalepený na tričku...  Svod začal v 9 a když jsme přišli na řadu, tak jsem tam šla s Fančou (s PP a očkovákem v ruce)... dala jsem je paní... a dala sem Fančulku do posteje, aby jí mohla ta paní změřit... měří 57cm v kohoutku... (velká co!) ... no a pak jako jestli umí ukázat zubky (nj moraváci xD) tak já, že jako někdy a tak jsem to zkoušela, ukázala je na sekundu, tak tam přišla jedna paní, ale tý to taky nešlo tak pak ta druhá... a to bylo lepší, ale nee o moc... si k tomu i lehla, ale jako v poho... ... A prej má krásný oči... ale uši má plác! prej plandave uši XD ... takže jí je máme masírovat mno... jinak byla pochválená... Svodový kód máme: 5/3a/E4.

Foto na: ZDE.