Výstava Litoměřice

23.05.2011 13:57

Byli jsme na výstavě v Litoměřicích...

bylo to tam opravdu moc fajn. Koupili jsme si: pro mě: bublifuk se psem, co sám (je to strojek) dělá bubliny

pro Fanču: vodítko a obojek, je to jako sada, zelené s kruhy a rukavici s takovýma štětinama na uhlazení srsti...

Celý výstavní areál se mi vcelku líbil. HW byli v kruhu na betonu a naštěstí pod stromama, protože na sluníčku bylo docela dost teplo, takže bylo štěstí, že jsme mohli být v chládku...chvíli jsme tam čekali a potom už jsem šla s Fan do kruhu. Když ji pan rozhodčí prohlídl, dal ji velmi hezkou známku Výborná. Už z ní jsem měla obrovskou radost a jen jsem čekala, až budeme běhat o umístění. Nakonec nás dal na čtvrté místo, s tím, že byla měkčí ve hřbetě ;)) Takže Fanča dostala známku Výborná 4. Jsem moc šťastná :)) Potom jsme se ještě stavili na Mácháči a tam to bylo taky super. Fotky doplním na rajče:))