2 novinky

19.06.2010 13:03

První je , že zítra jedeme na výstavu do Brna, už se moc těšíme ,budu Fa poprvé vystavovat na výstavním vodítku , už se těším.

A druhá je ta , že jsem Fanču začala učit trik , že když mám vějíř karet ,aby si vytáhla jednu , právě tu která je povystrčená  nebo jinak zandaná . Že je Fany chytrá , jsem věděla vždycky , ale že je takle geniální jsem zjistila až teď . Karty mám ve stejnoměrným vějíři , žádná karta není povysrčená ani jinak zandaná. A Fanči stačí říct např : zelený spodek : a ona ho vytáhne ! Neuvěřitelné ! A karty jsou úplně stejně zandané , ve stejné výšce a prostě je mám ve stejnoměrném vějíři a Fany vždy vytáhne tu správnou !  No prostě mám doma geniálního psa ! PS : A ani nevidí na ty obrázky !!!! Ty mám natočený tak aby směřovali ke mě , jako když se hraje normální prší .