2. výstava

30.08.2009 00:00
Takže před chvilkou jsme přijeli s výstavy :) No, před chvilkou... asi v poledne... Tak Vám napíšu všechno, jak to probíhalo jaký měla Fanča výsledek atd... No, když jsme přijeli šli jsme k pokladně pro vstupenky, pak jsme nechali prohlídnout očkovák... Dále jsme si šli k takovému stánku pro katalog (s těmi jmény psů a vystavovatelů)... Pak jsme šli rychle k našemu kruhu, který nesl číslo 33 :) Nikdo tam nebyl, i když u ostatních kruhů už někdo byl... Tak jsme si nejdřív sedli ke vchodu do kruhu a tam jsme viděli Enrica (Rickyho) Gold Premio (Fanči starší bráchu, ale oni nejsou příbuzní jenom ze stejné CHS) ... No, ale pak jsme viděli na proti stín, tak jsme si tam šli sednout vybalili jsme ty naše rybářský stoličky :D a sedli jsme si... Bylo tam hodně hovíků, ale víc čzn než plavých a černých tam bylo asi, tak jako plavých... Pak jsme to šli s taťkou a Fančou obejít, viděli jsme hodně krámků, kde toho bylo tolik se psema, že vlastně ani nevím kolik, pak jsme se vrátili a šly jsme to zkusit do kruhu, tak jako v pohodě... Pak jsem Fanče dala tyčinku Denta stix na vyčištění zubů... Pak jsme to zkoušeli v našem kruhu a pak tam přišel nějaký pán a ať si jdeme vyzvednout čísla, tak nám tam mamka šla číslo vyzvednout naše číslo (3 730) ... Pak jsme tam různě posedávali chodili mluvili, apod... Pak začali chodit hovíci... Tak jsme se koukali, a když na nás přišla řada šly jsme do kruhu..Než jsme došly do kruhu zastavila nás Míša ( www.hw-don.webnode.cz) a hladila si Fanču atd a kecaly jsme nějakou krátkou dobu)... Když jsme přišli tam - do kruhu, tak jsme tam byly jen já a paní s čzn fenkou... !!! Tak tam ten překladatel dlouho svolával všechny fenky, až po dlouhý době jedna paní s čzn fenkou přišla... Tamty fenky asi háraly protože nás mělo být 6... Tak to pravé začalo! Nejdřív jsme stáli ve výstavním postoji ( docela dlouho, ale dalo se to vydržet), pak rozhodčí (Francouz Boris Chapiro) ukázal na všechny a oběhl prstem kruh (to znamenalo, aby všechny fenky s paničkama běželi do kruhu, nechal nás běhat několik koleček a pak nás zastavil a ukázal vždycky na jednu, aby šla k němu a tak vždycky šli ... každou ohodnotil a poslal jí zpátky ... Když došla řada na mě s Fančou, tak jsme šly a Fanča najednou začala štěkat a schovala se za mě, tak jsem jí dovedla k tomu rozhodčímu a hladila jsem jí a když si jí rozhodčí pohladil byli kámoši :) Tak jí posoudil a poslal nás zpátky, pak zase aby jsme všechny běhaly do kruhu...A pak!! Přisuzování míst!! 3 ukázal na čzn fenku 2 ukázal na nás 1 ukázal na čzn fenku... Naše skvělé místo!!! 2!!! Já jsem bez sebe radostí!!! 2 místo to je výborné!!! Zlatá střední cesta...  To je úžasný!!! Já nedokážu popsat jak jsem ráda!! Fanča hupsla za bodík a sedla si !!! V to jsem ani nedoufala!!! 2 místo to je úžasné!!! ... Úžasné!!! Fakt bezva!!! Šli jsme k takovému stánku a nechali jsme si to zapsat do PP!!! Pak jsme jeli domů!!! Ten úžasný výsledek mě opravdu velice nadchl a každý může počítat s tím, že o něm budu tak měsíc - dva pořád mluvit :D

PS: Posudek byl napsán Francouzky, tak jsem si to přeložila, a moc jí ve všem chválil úplný standard...

Foto na: ZDE.