7. cvičák

11.10.2009 00:00

Takže jsme opět vyrazili na cvičák ... Nečekali jsme ani moc dlouho na to až příjdou cvičitelé a cvičák odemknou... Tak jsme tam šli , Fanču jsme pustili tak si hrála , jako docela v pohodě... Pak se najednou spustil obří slejvák , tak jsme byli pod stromama , a pak jsme šli do klubovny , tak jsme tam seděli dokud slejvák neustál... Pak jsme měli jít cvičit... : JENOMŽE ! Začal obří slejvák opět a tak jsme zase letěli do klubovny polovina lidí odešla , ale my jsme tam zůstali a štěstí nám přálo... Déšť se usměrnil nebe bylo modré a my jsme mohli jít cvičit... Tak jsme šli... Fančulka mě mile překvapila ( myslím že určitě byla nejposlušnější z naší skupiny ) všechny obraty výborný , sedni , lehni, vstáň na jedničku, kladiny úplně super prostě na jedničku (1), přivolání báječný i když si hrála s pejskem tak mi přiběhla bez promlémů , největší milé překvapení ve mě vyvolalo odložení... Všichni pejsci vstávali akorát Fanynka krásně ležela a jenom všechny pozorovala , ležela pořád a furt , ani jednou nevstala... Fakt mě mile překvapila , byla moc šikovná... Tak různý ty obraty na místě to je taky na jedničku... Moc mě překvapila a jsem moc ráda že nám ( mě a Fanče) to tak hezky jde... Na dnešním cvičáku byla sice malá komplikace s deštěm který nás omezoval , ale jinak vládla pohodová nálada , jak mezi pejskama tak mezi lidma...PS: Děkuju Janě a Bonince za krásný nový design , děkujeme...