Výlet do obory u Třebechovic

06.06.2010 16:45

Po obědě jsme naložili psa a jeli jsme směr obora u Třebechovic. Nebyl by výlet výletem , kdyby jsme my něco nezapoměli :D Takže nebyla vyjímka ani dneska. Zapoměli jsme s sebou vzít pytlíky :o( Ale ani jsme je nepotřebovali :D Jedeme a sluníčko praží .Když jsme vystoupili , tak pes vyskočil z auta a hnedka jsme se šli kouknout na prasátka :D  Pak jsme šli kolem daňků , koní a krav. Je štěstí , že tam jsou lesy , takže jsme se dočkali zaslouženého chládku .  Naštěstí jsme měli misku a vodu , takže Fany rozhodně žízní netrpěla.  Pak jsem sebrala všechnu odvahu a Fany, která mimochodem šla na vodítku výborně ( moc chválím), jsem pustila z vodítka , ale naléhala jsem na plnění povelu ,, k noze´´ , jelikož tam jezdila kola a brusle , takže volně běhajícího psa by asi nevítali s otevřenou náručí .

 

Ale musím ji opravdu velice pochválit. Chůze bez vodítka opravdu výborná. ,, Kola nekola , brusle nebrusle ´´. Fakt byla moc hodná! Šla krásně u nohy , občas mě trošičku předběhla , ale jinak šla pořád krásně u nohy. Celá šťastná jsem se utápěla ve vzpomínkách když se mi o chození na vodítku bez tahání , natož o chození bez vodítka, mohlo jenom zdát !! Šli jsme tedy a tak se to střídalo , slunce, stín . Já , i Fany a myslím že i rodiče přivítali spíše ten stín .

 

Když jsem zjistila že Fanča bez vodítka chodí bez problému ( k mému překvapení , SNAD ještě líp než na vodítku !), měla jsem z ní vééééélíííííkáááááánskooouuu radost :)  Takže kdybych měla výlet nahrnout na jednu hromádku , kde by mělo být jenom několik slov tak by ta slova zněla tak : Musím Fanču moc pochválit jak šla krásně na vodítku , ale musím jí pochválit ještě víc za kráásnou chůzi bez vodítka !  :)))))  Cestou zpátky jsme zastavili v Třebechovicích na zmrzku ;o)

Už se moc těším na další výlet , kde bude chození bez vodítka už od začátku samozřejmostí :o))