Výlet do Velichovek

08.05.2009 00:00

Byla jsem s Fančoulkou, s dědou a s bratrancem na výletě... Jeli jsme do Velichovek... Bylo to supeeer... Došli jsme tam a bylo tam hodně lidí... Někteří lidé si Fanču hladili a prý, že mají doma stejnýho psa, ale trošku menšího... Děda se tam znal s nějakým pánem, zeptal se ho, kdy tam přijedou ty vojáci... On mu řekl, že prý až za dlouho a tak jsme šli do hotelu na zmrzku... Ale měli zavřeno... Tak jsme to obešli... Když jsme tam došli,tak jsem si šla koupit nanuka... Pak jsme šli a byl tam takový velký Vlkodav a koukal se na Fanču a pak se oblízl =D. Tak jsme šli a sedli jsme si na zídku... Pak tam říkal nějakej pán ať jdeme radši pryč... Tak jsme šli... Po nějaký době tam přijeli vojáci... Připomínali tím 2 světovou, děda šel s Fančou za hotel,a já jsem se dívala na to jak tam střílej... Když to ukončili, zeptala jsem se dědy, jak to Fanča zvládla... On řekl, že jen seděla a koukala, tak tím mi udělala velkou radost, tak jsem si jí zase vzala na vodítko. Došli jsme k autu a dali jsme jí napít... Vypila celou cestovní misku =). Pak jsme jeli do restaurace na zahrádku. Já si dala Zmrzlinový mix... Fanča ležela v klidu, ale naproti nám byli nějací 2 psi. Jeden byl 100% West a další (asi) Scotský terier (nebo tak nějak) a ty na ní hrozně vyjížděli a ona se chtěla jen kamarádit =D. Pak s plným břichem a dobrým pocitem, správně vychovaného psa jsme jeli domů =).